Vi lever!

Eftersom jag är så fruktansvärt risig på att blogga tänker jag inte ens försöka ge ett löfte om att blogga mer.
Däremot kan jag ju säga att ni som fortfarande orkar gå in här och kolla läget ibland kan fortsätta med det.
Blir nog LITE roligare framöver iallafall.

Lillskiten fyller 7 hela månader idag. Och faktiskt så tror jag att hon är i sitt första löp.
Drakmonstret har fyllt 3 år för någon månad sedan, och han klarar löpet utan problem. Han är lite på henne ibland men inte alls så mycket som jag trodde. Jag hade förväntat mig att jag skulle bli tvungen att lämna bort en av jyckarna men nä, det funkar fint! :D


Annars går allt bra. Nemi busade med pappas flat Smirre i söndags och var helt slut när vi kom hem.
Vi alla tre är friska och mår kanon. Längtar lite till snön kommer. Fast det är jag nog ensam om. Eller Drake tycker väl det är lite roligt, visserligen fryser han direkt. Men hur ska det bli för Nemi? Hon kommer dö i snön :O


Liten bebisdrake i min famn vintern 08.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0